luni, 18 mai 2015

♥ Papioane colorate pentru Alex ♥


 O noua saptamana a inceput si mi-am dorit sa dam startul cu o postare tare draga noua. 

Astazi o sa va fac cunostiinta cu Alex, un baietel de trei anisori frumusel foc. Pe Alex nu ai cum sa nu il indragesti inca de la prima aparitie. Cu ochisori lui mari si lumininosi si zambetul sau cucereste pe oricine.

Pentru Alex am realizat o serie de papioane colorate, care mai de care mai dragalase.Avand in vedere ca am primit poze de la ziua lui Alex, nu aveam cum sa nu le impartasesc cu voi.

Dragul meu colegut, sa cresti mare, mare si sa ai parte de tot binele din lume alaturi de familia ta !!!!

Multi pupici ♥♥♥

Cu drag,

Echipa Demoazele Art









Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu