duminică, 9 octombrie 2011

Je suis Demoiselle!




Bonjour! Je suis Demoiselle!

Imi pare bine sa va cunosc. Cine sunt eu si de ce este blogul meu atat de special incat am decis sa il impartasesc?



Sa incepem cu prezentarile mai intai. Cine sunt eu sau mai bine zis cine sau ce este Demoazele? Eu ma pot identifica cu oricare dintre voi. Sunt o femeie care se bucura de viata, iubeste si este iubita, careia ii face placere sa zambeasca ori de cate ori are ocazia, careia nu ii este rusine sa isi exprime sentimentele.. Florile, zambetul unui copil, o raza de soare sau vederea curcubeului ma binedispun indata.




Tuturor le plac curcubeele. Copiii isi pun o dorinta cand vad unul, visatorii alearga dupa ele, pictorii le pun pe panza, dar eu locuiesc intr-unul. 

Cred ca nimic nu este intamplator pe aceasta lume si mai mult ca sigur vi s-a intamplat de multe ori in viata sa gasiti explicatia unui lucru care nu a iesit asa cum trebuia. Pastreaza-ti increderea in toate lucrurile frumoase, in soarele ce a apus in vara ce a trecut.




Apreciez oamenii talentati si consider ca trebuie sa muncesti foarte mult pentru a-ti fructifica acest dar. Nu toata lumea se naste norocoasa si trebuie mai intai sa apreiezi ce ai si abia apoi sa speri la mi mult.

Ador tot ceea ce inseamna arta, incepand de la muzica, balet, pictura, fotografie pana la creatiile designerilor de moda de pe marile podiumuri. Recunosc painuea mea este frumosul si tot ce tine de asta. Munca fiecarui om care are o finalitate trebuie apreciata si orice efort pentru a-ti indeplini visul este important.



Incepand de azi am decis ca Demoazele va fii locul unde imi voi exprima pasiunea pentru frumos, ideile si sfaturile, voi lasa creativitatea sa prinda aripi si sper ca va voi incanta privirile cu rezultatele muncii mele.

A bientot!

Demoiselle

Un comentariu:

  1. Nota 10 pentru implicare, idei si promtitudine! Pe scurt, niste bijuterii minunate si de calitate.

    RăspundețiȘtergere