miercuri, 4 septembrie 2013

♥ Noi doi ♥


4 Septembrie 2010...Acum trei ani am spus "Da" in fata lui Dumnezeu si am devenit o familie. Un moment de care imi amintesc cu mare drag si de fiecare data cand ma gandesc la acea zi ma emotionez la fel de mult. A fost o zi perfecta pentru noi - plina de iubire, sentimente frumoase si emotii pe masura.

Orice poveste incepe intotdeauna cu "A fost odata ca niciodata...".Si restul povestii depinde doar de protagonistii acesteia. Asa a fost si un cazul nostru...O tanara domnita si-a intalnit printul. Ea, mereu visatoare, pasionata de tot ceea ce tine de frumos, un copil care se bucura de orice lucru simplu a fost fascinata pe loc de tanarul cu ochii ca cerul. El, o fire mai realista, este punctul de echilibru, mereu analitic, incapatanat sa reuseasca tot ce isi propune.

Inceputul povestii noastre este simplu....S-au vazut...S-au placut....El, un pic timid, a facut primii pasi...Si asa a debutat dragostea noastra cu primul sarut, prima intalnire cu emotii, Iubirea vine pe neasteptate si pleaca la fel, dar la noi a ramas pentru totdeauna.

Se spune ca nu ne alegem momentul in care ne indragostim si nici nu avem indicii clare pentru clipa cea mare. Iubirea vine mereu pe nepregatite si nu te intreaba niciodata daca poate sa intre in viata ta. sa gasesti persoana potrivita cu care sa iti imparti si binele si raul este poate cel mai frumos dar din partea destinului. Dragostea este un sentiment pe care il experimentam si este mai presus de cuvinte. Puterea lui este atat de mare incat nu poate fi descrisa si nici nu ar trebui.

O poveste de dragoste este ca un dans. La inceput, pasii sunt timizi, partenerii incep sa se cunoasca treptat si pe masura ce sentimentele se intensifica, dansul devine mai pasional, suntem mai siguri pe miscarile si sentimentele noastre.

Daca ar fi sa va descriu sentimentele mele as putea spune multe si as vorbi despre noi doi mult timp. V-as povesti intamplari care pentru noi au o semnificatie aparte...asa cum fiecare dintre indragostiti are o poveste speciala. Iubesti atunci cand consideri ca fericirea celuilalt este mai importanta decat a ta.

Noi doi ne-am cunoscut acum aproape 10 ani pe vremea cand eram inca doi copii. Impreuna am crescut, impreuna am trecut peste bune si rele, impreuna ne-am bucurat de ceea ce ne-a oferit viata pana acum si tot impreuna ne facem planuri pentru clipele care urmeaza. Sa iubesti nu e nimic. Sa fii iubit e ceva. Sa iubesti si sa fii iubit e totul. Adevaratul anotimp al iubirii e atunci cand credem ca numai noi putem iubi, ca nimeni n-ar fi putut vreodata iubi astfel inaintea noastra si nimeni nu va mai iubi la fel dupa noi.

Sa ai pe cineva alaturi pe care sa-l poti iubi si in care sa te poti increde la fel ca in tine insuti sunt cele mai pretioase cadouri pe care viata ti le poate oferi.

Cand intalnesti iubirea, te schimba radical, te face mai bun, mai frumos, mai optimist, te face sa vezi totul in culori mai vii si sa realizezi ca viata este frumoasa tocmai pentru ca simti acest minunat sentiment, ce ne infrumuseteaza si ne aduce multa iubire si caldura.

Pentru noi dragostea este formata din 5 mari ingrediete: Prietenie, Incredere, Respect, Pasiune si Comunicare. Cand iubesti cu adevarat inseamna sa il accepti pe celalalt asa cum este fara sa vrei sa il mai schimbi.

Ce cadou primim cu ocazia acestei aniversari? Avand in vedere ca nu am apucat din diverse motive sa ne realizam un trash the dress am zis ca acum este momentul perfect. Sa ne daruim un cadou care sa ne implice pe amandoi si care sa aiba o semnificatie cat mai speciala in adancul sufletelor noastre. Uitandu-ma la aceste fotografii si dand timpul inapoi , la sedinta foto a trash the dressului, pot spune ca a fost ceva memorabil pentru noi. 

Si de ce nu ?....poate mai repetam cu alte ocazii. Aceeasi poveste de dragoste ...dar mereu reinventata ♥

Multumesc intregii echipe care ne-a fost alaturi in acea zi minunata : -

- makeup si hair : Alice Black;
- foto : Oscar Iustin si implicit echipa Fineart Media.
- buchetul miresei si accesoriul din piele : Cristina Costache
- accesoriile de par si bijuteriile : Demoazele Art.

Mai trebuie sa mentionez inca un grup de oameni dragi inimii mele - cei de la salonul de rochii de mireasa Sposa Toscana. Rochia mea de mireasa am achizitionat-o de a ei si inca si acum dupa trei ani de la nunta nu am mai vazut alta care sa imi placa la fel de mult. ♥

Totodata ii multumesc sotului meu care ma iubeste asa cum sunt, care ma ajuta mereu sa trec cu usurinta atat peste momentele bune, cat si mai putin bune, care ma sprijina in ceea ce fac si ma sustine mereu.

Nici nu imi dau seama cand au trecut trei ani de casnicie. Sa fim sanatosi si sa ne bucuram impreuna de viata si de lucrurile pe care ni le ofera!


La multi cat mai multi ani impreuna!...De fapt la o viata cat mai implinita si fericita impreuna!

Multumim!

Cu drag,

Noi doi





















♥♥♥

Detalii de la TTD gasiti aici:

http://www.youtube.com/watch?v=cK4wQrMRl4s&feature=youtu.be




5 comentarii:

  1. Doamne.. ce poze frumoase si reusite :) Sa aveti parte de tot ceea ce va doriti! Urmatoarele poze vor fi in trei, nu? Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Sa va iubiti si sa fiti fericiti si in continuare! Sunteti foarte frumosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc fetelor :) Cori, vor fi si in trei dar pana atunci ne mai facem de cap asa :)) Va pup si va imbratisez cu drag! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunati!! Imi plac pozele la nebunie 🎀

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos, draga mea :* :* :*

    RăspundețiȘtergere