vineri, 25 decembrie 2015

Cadoul Mosului pentru echipa Demoazelei ♥♥♥


Salutare , oameni minunati,

Inca de la inceput va doresc tuturor sa aveti parte de un Craciun de poveste si sarbatori minunate alaturi de cei dragi inimii voastre!

Cred ca majoritatea ati observat ca in ultima perioada am avut parte de cateva schimbari in ceea ce priveste conceptul Demoazele Art. 

Acum ceva timp am primit un logo nou. Acesta exprima perfect viziunea noastra despre femeia cocheta care alege creatiile noastre.

Un logo nou de care m-am bucurat nespus. Ca surpriza sa fie si mai mare , Mos Craciun a lasat inca ceva pentru echipa noastra : un site nou nout , unde de acum inainte ne veti putea urmari postarile.

Am depus multa munca si suflet in aceasta noua imagine. Am incercat in toate elementele sa cuprindem o parte din viziunea noastra. Aceasta pasiune se pare ca pe zi ce trece devine tot mai importanta pentru mine si pe aceasta cale va multumesc tuturor pentru sustinerea si faptul ca ati fost mereu langa mine.

Totul este precum un dans...Am inceput cu pasi timizi, dar treptat totul incepe sa devina mai sigur. Sa va spun un secret : in cadrul noului site la categorii de produse am ales ca imagine reprezentativa o balerina care executa diversi pasi. La fiecare categorie de accesorii am alaturat o anumita miscare a balerinei noastre cochete pentru a sublinia pasiunea pentru frumos si feminitatea . 

Va las sa descoperiti mai multe detalii in cadrul noului site. ♥

Un cadou minunat de care ma bucur nespus si abia astept sa vad ce mai rezerva viitorul echipei Demoazelei.

Va asteptam cu drag pe noul site!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu