luni, 9 noiembrie 2015

♥ Mes Demoiselles - Andreea G. ♥


Bonjour :)

Astazi sa facem cunostiinta cu frumoasa Andreea. Ea este una dintre minunatele demoazele cochete pe care am avut placerea sa le cunosc prin intermediul pasiunii mele.

O fire extrem de ambitioasa, pozitiva si mereu dornica sa invete lucruri noi. O admir pe Andreea pentru curajul pe care il detine si pentru faptul ca este mereu deschisa la provocari. Imi place felul ei de a fi si modul in care reuseste sa ii sustina pe cei din jur in momentul in care au nevoie.

Prin intermediul Demoazelei, am gasit in Andreea nu numai un colaborator , dar si o prietena tare draga. 

Rochia neagra a fost alegerea Andreei pentru unul dintre evenimentele la care a participat, iar colierul Demoazelei a completat perfect tinuta ei.

La randul meu ii multumesc Andreei pentru toata sustinerea si sa avem o colaborare minunata si de acum inainte!

Mai multe detalii despre colierul purtat de catre Andreea gasiti aici.






Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu