miercuri, 11 noiembrie 2015

♥ Bouquet - Alexandra ♥


Ador surprizele, iar momentele in care primesc ceva cadou , indifirent cat este de mic, ma bucur enorm. Cum ti s-ar parea sa ai parte de o surpriza minunata chiar in ziua nuntii din partea unei prietene dragi?

Alexandra, demoazela mea cocheta de astazi, a dorit sa ii faca o surpriza prietenei sale in ziua nuntii, achizitionandu-i un set de bijuterii realizate special pentru aceasta ocazie.

Impreuna cu Alexandra am ales gama cromatica, modelul care urma sa il poarte mireasa noastra si am trecut la treaba. 

Iata rezultatul. ♥ Ce pot sa va spun este ca atat noi, cat si Alexandra am indragit aceste bijuterii tare mult cand am vazut rezultatul final.

Pe curand!

Demoazela








Set de bijuterii format din : cercei, bratara si accesoriu de par.

Acest set de bijuterii a fost realizat manual utilizand sarma modelatoare aurie.

Pentru toate accesoriile s-au utilizat elemente Swarovski, de diverse dimensiuni. 

Nuantele sunt : Topaz, Light smoked topaz,Smoked topaz si Light Topaz.

Cerceii sunt integral din argint 925 placat cu aur. Cristalele au o dimensiune de 12 mm.

 * La comanda setul poate sa fie refacut pe nuantele prezentate sau pe alte nuante disponibile *



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu