miercuri, 28 octombrie 2015

♥ Bouquet - Lavinia ♥


Dupa cum deja stiti, imi place sa va cunosc povestea si apoi pe baza detaliilor primite sa realizam acele accesorii care sa va completeze tinuta si sa se plieze pe stilul vostru.

Am emotii de fiecare data cand duc la final o comanda si astept cu nerabdare sa vad daca am reusit sa suprind sau nu ceea ce va doreati.

In cazul Laviniei, trebuie sa recunosc ca am avut emotii de doua ori mai mari deoarece ea mi-a dat mana libera si mi-am dorit sa incerc ceva nou, dar in acelasi timp speram sa realizez ceva extrem de cochet care sa ii placa. Dupa ce am stabilit impreuna detalii legate de nuante si ce si-ar dori ea sa poarte, am trecut la treaba.

Utilizand o multime de cristale transparente si rosii, am realizat un set de bijuterii care a fost pe placul frumoasei noastre mirese.

Draga mea, multumesc ca ai ales sa porti creatiile Demoazelei si va dorim casa de piatra, multa fericire si o viata de poveste sa aveti impreuna!

♥♥♥











 Set de bijuterii lucrat manual format din  : doua agrafe pentru coc, cercei, colier si bratara.

Acceosoriile au fost realizate utilizand cristale  Swarovski, nuantele Crystal si Siam.

Atat cerceii, cat si bratara contin colaje florale realizate din cristale biconice de diverse marimi. Bratara are lungime reglabila.

Colajele florale au fost atent asezate pe tesatura de cristale, oferind o nota de eleganta.

Colierul este format dintr-un lantisor finut din argint la care am asortat un pandativ floral realizat manual utilizand sarma modelatoare.

* La comanda setul poate sa fie refacut pe nuantele prezentate sau pe alte nuante disponibile *


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu