vineri, 3 iulie 2015

♥ Mes Demoiselles - Diana ♥


Cea mai mare satisfactie pe care mi-a adus-o pasiunea mea in fiecare zi este faptul ca am ajuns sa cunosc oameni minunati, care se bucura de viata si care te molipsesc cu entuziasmul lor.

Astazi va prezint cu mare drag o frumoasa demoazela, tare draga echipei noastre, Diana. Despre Diana puteti afla mai multe detalii in cadrul Newtouchofcolor.

Nu cred ca exista bucurie mai mare pe aceasta lume decat sa stii ca urmeaza sa ai un copilas. Diana este o viitoare mamica, iar pe chipul ei se citeste fericirea si faptul ca este implinita. Expresia “sarcina face o femeie mai frumoasa” i se potriveste de minune!

Demoazela noastra te cucereste cu felul ei natural de a fi, prin atitudinea ei optimista si modul in care se bucura de fiecare clipa.

Diana a ales sa poarte o tinuta lejera, la care a accesorizat o coronita florala realizata special pentru ea. In momentul in care am vazut imaginile cu ea si cum a integrat munca noastra in cadrul acestei sedinte m-am bucurat enorm.

Este cea mai mare rasplata sa stiu ca pot participa prin intermediul muncii si pasiunii mele alaturi de voi la evenimente importante din viata voastra.

Draga  Diana, iti dorim sa ai parte de sarcina usoara in continuare, atat bebe, cat si voi sa aveti parte de sanatate multa si sa va bucurati de o viata de poveste alaturi de minunea care urmeaza sa apara in viata voastra! 

Cu drag, 

Echipa Demoazele Art 

♥♥♥

Mai multe detalii despre Diana - gasiti aici.

♥♥♥







*****

Coronita florala realizata manual 

*****



 

Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu