vineri, 5 iunie 2015

Cochet




Am ajuns la sfarsitul saptamanii si pentru astazi mi-am propus sa va arat un colier pe care l-am mesterit acum ceva vreme, dar din pacate nu am apucat sa il prezint.

Atat cat timpul imi permite incerc mereu sa exersez tehnici noi si imi place foarte mult sa experimentez. Sa vad daca eu ,cu mana mea, pot sa realizez un anumit lucru. :)

De curand am primit pe stoc ca si materie prima extrem de multe mosoare de ate colorate si am inceput sa testez. Mi-am dorit sa realizez pentru aceasta vara coliere colorate care sa le puteti integra in tinutele voastre de zi cu zi. Pot sa fie purtate atat la tshirt si blugi, cat si la tinute mai feminine.

Iata primul rezultat. Trebuie sa va marturisesc ca acest prim colier deja are o posesooare care se bucura de el.

Voi ce parere aveti?

Pe curand!

Echipa Demoazele Art


  
Colierul din imagine poate sa fie realizat si pe alte nuante disponibile, putand sa fie personalizat in functie de dorintele voastre.


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu