joi, 3 aprilie 2014

Fancy Demoazele


 Demoazele mi-a oferit posibilitatea sa cunosc oameni minunati, sa traiesc momente frumoase si sa am parte de experiente pe masura. Imi face mereu placere sa impartasesc experientele mele si astazi a sosit vremea sa va prezint o alta persoana care m-a impresionat in cel mai placut mod.

Wow ! Aceasta a fost reactia mea in momentul in care am descoperit siteul Dorei, Fashion Painted Dreams. Dora este o persoana speciala, care ne incanta privirea mereu si care din punctul meu de vedere ofera mereu o lectie de stil prin simplitatea cu care obtine eterna eleganta feminina. 

Astazi avem placerea de a va prezenta cum a reusit Dora sa integreze in tinuta sa accesoriile Demoazelei.

Surprizele nu se incheie aici.  Impreuna am decis sa va facem primavara mai frumoasa prin realizarea unui concurs in urma caruia puteti intra in posesia unui set de bijuterii marca Demoazele Art.

Mai multe detalii despre cum puteti participa la concurs gasiti aici. 

Mult succes tuturor !

Pe curand ! ♥







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu