miercuri, 8 ianuarie 2014

Doar eu...la noaptea dintre ani


Am ales sa va arat cateva poze cu alegerile mele in ceea ce priveste tinuta si accesoriile alese pentru noaptea dintre ani.

M-am decis sa port o little black dress, care te scoate din orice incurcatura si sa pun accent mai mult pe acceoriile purtate.

Cand vine vorba de accesorii mi-am dorit sa port ceva care sa imi ofere un aer chic si care sa se plieze perfect cu stilul meu. Trebuie sa va marturisesc ceva : accesoriul de par l-am realizat pe mare fuga chiar in seara dinantea partyului. O multime de perle si multa voie buna - doar trebuia sa obtin ceva frumos.

Machiaj natural, LBD si accesorii supradimensionate - alegerile mele pentru noaptea dintre ani.

*********************



* cercei din argint realizati cu cristale Swarovski, nuanta Jet * 

* pot sa fie refacuti la comanda *


* Coronita de par realizata din perle in nuante metalice * 

* Poate sa fie refacuta la comanda * 





 Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu