joi, 28 noiembrie 2013

♥ Mes Demoiselles - Adina ♥


A venit momentul sa incep sa va impartasesc si voua imagini cu miresele care au ales sa poarte accesorii Demoazele Art. Bijuteriile Demoazelei au o poveste aparte, fiind realizate special pentru fiecare dintre voi cu mult drag si pasiune, fiecare avand in spate o poveste speciala. Imi doresc la finalul fiecarei colaborari sa incerc sa surprind cate putin din personalitatea voastra in acel accesoriu realizat, astfel reusind sa ne pliem pe stilul dorit.

Alaturi de fiecare dintre voi reusesc sa fac un pas inainte. Ma bucur si ma emotionez alaturi de fiecare dintre voi. Demoazele a luat nastere tocmai din ideea de a demonstra ca fiecare dintre voi este unica in felul ei si merita ceva special.

Dragostea care o daruim mai departe este singura care o pastram pentru noi. Adina este una dintre demoazelele mele dragi, cu care impreuna am stabilit pana la cel mai mic detaliu accesoriile care aveau sa ii completeze lookul perfect din ziua nuntii.

Am ales cristale in nuanta cerului senin pentru a se completa cu privirea ei senina, dar si perle pentru a sublinia eleganta si feminitatea ei.

Dragii mei, va doresc viata lunga impreuna ! Sa va bucurati de fiecare clipa si sa aveti parte de tot ce este mai frumos !

♥♥













2 comentarii: