marți, 5 noiembrie 2013

Beyond Black


Beyond Black a fost pentru mine o adevarata provocare, care mi-a demonstrat ca nu trebuie sa cunosti oamenii de o viata pentru a reusi impreuna sa realizezi lucruri minunate.

Ceea ce a fost un pic altfel pentru mine inca de la inceput a fost faptul ca trebuia sa realizez un accesoriu cu influente rock, ceea ce pana in momentul acela nu facusem niciodata. Dar acum cand ma uit la pozele realizate de catre Oscar imi dau seama ca mi-a reusit si totul s-a legat perfect.

Sunt atat de ciudate caile destinului si modul in care viata aduce in acelasi loc oameni pe care ii leaga lucruri comune, cum a fost in cazul nostru. Echipa alaturi de care am lucrat merita toate aplauzele sa zicem asa, fiecare si-a facut treaba la superlativ si rezultatele au fost wow.

Beyond Black a fost un proiect din care am invatat multe si cel mai important este ca trebuie sa privim dincolo de aparente, pentru acolo sunt de fapt adevaratele valori care ne bucura viata!

Ma uit la aceste imagini si ceea ce imi vine in minte prima data este libertatea de a visa, de a face ceea ce vrei fara sa te gandesti la consecinte, bucuria de a trai la maxim fiecare clipa si faptul ca iti ofera impresia ca putem face orice.

Imaginile pot spune multe...nu? Voua ce va inspira aceste imagini?

Enjoy!

***********************

Foto: Oscar Iustin

Hair: Ionut Bodici

Bijuterii: Demoazele Art

Make-up: Alice Black Make-up Artist

Vestimentatie: ISOMIdesign Raluca Nicoleta

Model: Laurie Cxs












Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu