luni, 13 mai 2013

Serephine


Sa devii parinte cred ca este un sentiment foarte placut. Spun "cred" pentru ca inca nu am ajuns in aceasta etapa a vietii, dar uitandu-ma la prietenele mele, mamici sau viitoare mamici, imi dau seama ca ti se schimba viata cu siguranta.

Pentru astazi am o postare speciala, dedicata prietenei mele, Adriana, si micutei bebeluse pe care o asteptam in luna iulie, Natalia.

Astazi este ultima zi pe care Adriana o mai petrece la birou si impreuna cu colegele noastre am decis sa ii facem o mica surpriza inainte de plecare, un cadou pentru micuta Natalia.

In momentul in care am zarit aceasta rochita am zis categoric este pentru Natalia si nu am putut rezista sa ii fac un accesoriu asortat. Orice bebelusa trebuie sa fie chic, oricat de micuta ar fii din punctul meu de vedere.

Dragele mele, sa fiti sanatoase si ,Natalia, sunt sigura ca vei fii o papusica si sper sa  iti vina rochita pe care am ales-o! 

Te asteptam cu drag!

♥♥♥




 Accesoriu pentru bebeluse realizat pe banda elastica din dantela alba, accesorizata cu floare din tulle.


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu