luni, 4 februarie 2013

♥ Targ de unti, Iulius Mall ~ 1- 3 februarie 2013 ♥





1 – 3 Februarie 2013 – locatia Iulius Mall Timisoara – multa lume si in special tineri indragostiti care a decis ca anul acesta sau anul viitor sa faca pasul cel mare.
Tinerele mirese au incercat in aceste trei zile sa isi gaseasca rochia de vis, sa stabileasca acele detalii care vor da stralucire tinutei din ziua cea mare, sa afle ce se poarta in materie de decoratiuni si buchetul miresei, care sunt cei mai buni fotografi, cele mai delicioase torture si multe alte detalii care trebuie puse la punct inainte de marele eveniment.

Anul acesta am participat si eu alaturi de brandul austriac de rochii de mireasa Sposa Toscana. Rochiile diafane, calitatea materialelor, diversitatea modelelor si profesionalismul intregii echipe puse la dispozitie au incantat viitoarele mirese. Rochiile Sposa Toscana au fost accesorizate de catre bijuteriile Demoazele, realizate special pentru acest eveniment.  

Dragele mele, nu am sa va insir care sunt tendintele pentru acest an in materie de rochii si bijuterii pentru mirese , deoarece in urma acestei experiente am invatat ceva foarte important. Fiecare femeie este frumoasa in felul ei, pentru ca iubirea te transforma sic el mai important lucru este sa te simti fericita in pielea ta. Cu bune sau rele, fii mandra de tine! 

Alege sa fii unica!



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu