miercuri, 24 octombrie 2012

Cochet


Trebuie sa recunosc...pana acum ceva vreme nu cunosteam adevarata valoare a bijuteriilor, dar cu timpul am inceput sa imi dau seama ca o bijuterie sau un accesoriu alese cu gust chiar pot transforma orice tinuta.

Pana anul trecut toamna nu era printre anotimpurile mele preferate, dar am invatat sa iubesc acest anotimp plin de culoare si sentimente. Tocmai acesta este motivul pentru care am ales sa pretuiesc fiecare clipa, sa ma bucur de frumusetea fiecarui sezon si de ce sa nu aratam bine indiferent daca soarele ne zambeste sau frigul se asterne peste oras?

Propunerea de azi - un colier foarte feminin, care poate fii purtat cu usurinta la o tinuta casual, formata din blugi si o camasa, sau la o rochie mai eleganta.



Colier format din baza cu elemente auriu antichizate si cabochon din sidef galben. 

Sistemul de prindere se realizeaza cu ajutorul a doua bentie care se potrivesc perfect cu aspectul antichizat al colierului.

Pret 60 ron


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu