vineri, 16 decembrie 2011

Atelierul lui Mos Craciun




Luna aceasta am avut parte de experiente foarte placute. Am avut clienti alaturi de care am creat cadoul perfect pentru cei dragi. Cu o idee din partea voastra si un mic ajutor din partea mea, am reusit sa obtinem darurile potrivite pentru persoanele speciale.

Daca vrei si tu sa faci o surpriza placuta unei persoane dragi, vino alaturi de mine in atelierul lui Mos Craciun si te voi ajuta sa realizam adoul perfect pentru persoanele dragi!

Astazi am decis sa va prezint atelierul Demoazelelor. 


Cine sunt eu sau mai bine zis cine sau ce este Demoazele? Eu ma pot identifica cu oricare dintre voi.


Demoazele vorbeste despre mine si pasiunea mea pentru frumos. Apreciez oamenii care au capacitatea de a transforma un obiect fara stralucire intr-o opera de arta. Talentul este un dar, dar necesita si multa munca pentru a reusi sa iti indeplinesti visul. Incerc cu pasi timizi, dar siguri sa imi pun in practica ideile.
Demoazele s-a nascut dintr-o intamplare, nici nu mi-am dat seama cand totul a luat amploare.




Imi place sa zambesc, sa admir curcubeul dupa o zi ploioasa, sa vad cum natura revine la viata primavara, sa privesc marea, sa citesc o carte, sa simt mirosul florilor si in special sa ma bucur de fiecare clipa din viata. Culorile pentru mine reprezinta un mod de exprimare. Rosu, albastru, portocaliu, verde si lista poate continua, sunt cele care imi dau energie la fiecare pas. Pentru mineDemoazele reprezinta evadarea din cotidian, un loc numai al meu, unde creativitatea ocupa locul principal.


Este haosul meu si il iubesc asa cum este. Materiale colorate, dantela, tulle, cristale, margele de diverse dimensiuni, perle, pene, nasturi colorati, simpli sau mai sofisticati, nelipsita foarfeca toate isi gasesc un loc bine stabilit in acest haos. Atelierul este locul unde visele se transforma in realitate, fiecare idee este pusa in practica.
Foarfeca si acul de cusut sunt cele care ma ajuta mereu sa imi duc la capat planurile. As dori sa am cat mai mult timp sa fac ceea ce imi place, fiecare clipa libera mi-o petrec in atmosfera Demoazelelor. Imi plac mereu provocarile si tocmai de aceea am decis sa aduc la lumina Demoazelele.







Fiind o fire deschisa, pentru mine atelierul nu reprezinta doar coltisorul meu unde realizez aceste accesorii. Incerc sa imi gasesc inspiratie in tot ce ma inconjoara. Odata cu venirea toamnei, plimbarile prin parc sunt cele care ma inspira. Culoriile pamantii, valsul frunzelor, razele calde ale soarelui lasa creativitatea sa isi faca jocul.Fiecare loc vizitat, fiecare imagine privita, fiecare sunet auzit,fiecare floare mirosita te impresioneaza si te inspira intr-o oarecare masura.

Din categoria Demoazelelor poate face parte oricare dintre voi, important este sa ai curajul sa iti pui in practica ideile oricat de nerealiste ar fii la inceput. Cel mai important ingredient este increderea in tine insati !


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Merci beaucoup!
A bientôt !
Demoiselle

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu